Så kom snön...

...och såklart lite kyla med den!

Jag hade nästan turen att äntligen få använda en av mina vår/höst hattar för regniga dagar =) Bara älskar den här hatten, lika mycket som jag älskar kaffe =)
Det är min moster Ulrika som sytt den. Jag får vara testperson, vilket är tur, för hattar...det är min passion de ;)

Annars då...
Jag är lite trött, känner mig orkeslös för tillfället.
Dagarna har varit långa och bilandet till och från jobbet känns som en evighet. Det är lite för långt!
Men jag trivs med mina kollegor, de är fantastiska <3
~~ ~~
Till dig min underbara:
Du har fått mig att blomma,
att lysa, le och skratta.
Du har fått mig att känna,
att älska, värdera och att leva.

Jag lyssnar när du pratar
och tar till mig av din klokhet
Jag ser dig alltid
den du är och hur glad jag är, att just jag är jag här och nu.

Varje gång du håller om mig
känner jag att du känner likadant
Det är en underbar känsla
...här i din famn, stannar jag <3


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Vad fin text till din underbara!



Hatten va ju som gjord för dig:D

2011-03-13 @ 05:11:29
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0