Lördagen närmar sig...

...och jag längtar!

Veckan har varit tuff. Förutom jobbet har det varit Nämndemöten och gruppmöte. Vilket i sig är riktigt intressant och givande, men också ganska tungrodda bitar ibland. Huvudet blir fullt och det gäller att vara alert och vaken alla timmar!

Jag har precis börjat läsa boken "Arbetarrörelsens kris. Mellan reformism och marknadsliberalism". Av Ingemar E.L. Göransson. En föreläsare vi hade under en dag i Oppositionsutbildning! En ganska spännande syn på vad som hänt och varför. Politik är intressant och en del av samhället och dess historia! Klicka på länken för att läsa om honom!

I morgon är det lördag, den lördag som känts så otroligt långt borta, den lördag när min "herr underbar" kommer hem från en vecka i fjällen! Han är efterlängtad kan jag tala om...i allra högsta grad!

Nu vill jag ut och fota, men jag taggar mig i snöyran och håller mig hemma vid brasan ett tag till ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0