Känslobarometer röd!

Något som inte är en höjdare, är att slänga på luren i örat på mig...tro mig, det är inte populärt!

Helgen har varit fantastisk som vanligt. Humöret däremot dalade igår kväll och osäkerheten satte in.
Tres bien...ne, inte alls i dag faktiskt!

Vad är det som gör att man tappar fotfästet i vissa delar? Man känner att man har kontroll över det mesta och det man inte har kontroll över, det löser man. Vissa saker får mig ur balans och då sluter jag  mig som en liten pärla i ett skal Att handla i olika situationer, det klarar jag galant, men det kan vara ett litet ord eller en mening som får mig osäker...osäker på vart jag står. Lite konstigt kan man tycka, men jag biter ihop och försöker se VAD det var som hände och varför. Innan jag själv fått klarhet i det, kan jag inte ta mig vidare.
Vi fungerar så olika alla människor och jag fungerar i känslostormar. Hyperkänslig för det som går rakt in.
Mår jag bra och allt känns rätt, då ger jag till fullo av mig själv för att jag vill det. Kommer något emellan, då måste jag få ransaka en stund för att komma på rätt fot igen!

En del jag tycker är svårt just nu, är att vara tonårsmamma, eller då morsa även kallad =)
Det är bannemej inte lätt att vara tonåring, jag minns, tro mig!

Utöver det:
Stort Grattis till Jörgen Brink, vilket åk. Jag är impad som fan!

Ha en trevlig dag!

// Lilla Joy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0