Fullt ös...

...är rätta ordet för dagarna som gått!

"Herr lugn" har varit bortrest till och från och glädjen över att han är hemma är obeskrivlig. Att han är brunbränd och jag vit som en albyl gör inte saken bättre...han e ju så snygg så det finns inte! En dag tog han på sig sina vita arbetsbyxor och travade ut i min gäststuga för att hjälpa till...Läckert, läckert ;) Jag anlitar gärna honom som gårdssnickare för att ha det bästa av det bästa att vila ögonen på hela dagarna ;)

För övrigt har dagen D varit här i år igen, den här gången den 37:e i räkningen, vilket är helt ok...så längen det finns hårfärg! Över 200 gratulationer på facebook, där en av dem fick mig att gråta: "Grattis fina morsan"!

Bilen är ombesiktad och gick igenom (stort tack till lillebror för mekahjälp)! Vägarna hit ut till Vintergatan är inte de bästa efter den hårda vintern, så vi får se hur längen det tar tills nästa lagning!






(mobiluppladdningar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0