Från ett öppet fönster...

...hördes en melodi!

Just nu, i dag, är jag hemma och bara njuter av allt.
Ibland undrar jag om det verkligen kan vara så fantastiskt som det faktiskt är. Livet är underbart!
Solen som skiner in genom mina fönster, och musiken som riktigt dånar. Jag har tagit mig friheten att låna sonens dator, loggat in mig på hans Spotify och spelar Mauro Scocco för hela slanten. Det var så längen sedan jag hörde "Till dom ensamma, ingen som vinner och en gammal man"!
Det är nog dax att slänga kameran över axeln och gå ut...
~~~~
Kan inte låta bli att dela med mig av "Min Lycka" så det får bli ett foto på någon som betyder och är viktig för mig! Någon som får mig glad, någon jag kan prata med i timmar, någons klokhet jag alltid lyssnar på, någon jag är stolt över och någon som just nu vallat sina skidor för en tur...långt härifrån!
Vi syns när du kommer hem <3 Hurtbulle ;)
~~~~
"Min kärlek"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0