Ordet varför...

"LILLAJOY" har varit med i många år.
Det är hon som är när hon mår som absolut bäst!

Jag har haft många bloggar. Bloggar där jag skrivit om tragedi och hopplöshet, bloggar om vardagens alla bestyr och allt vad det innefattar och bloggar om dikter, tankar och texter som en del blivit till låtar och bortgivna häften!
Idag startar jag ytterligare en. En om vart jag befinner mig  just nu...
En av mina "må bra" i detta tillfälle, heter värme och trygghet. Något jag är lika rädd för som vatten, men som besegras mycket synnerligt varje dag...utan större funderingar.
Ett klokt ord jag hörde igår, från en klok och alldeles underbar människa, är ordet VARFÖR. Det var precis det ordet jag använde i morse när jag vaknade och alla tankar satte igång. Varför? Sen log jag....Fegis, tänkte jag. Han är ju underbar, det är bara att inse det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0