Kraft...

Av alla vackra ord jag känner just nu, är värme det starkaste!
Jag fick ett mess idag, som nästan fick mig att gråta. Det betydde så mycket och det gick rakt in.
Så få ord, kan betyda så mycket och oftast vet vi inte ens om när vi ger dem, att de har sån kraft!
Jag trivs med dig, varje sekund. Vare sig vi besöker en hockeymatch eller bara vistas i samma rum.
Jag ser på dig ofta och ibland kan du fråga mig "varför tittar du så"? Jag gör det för att jag älskar ditt ansikte.
Du är vacker. Du vet att jag tittar, men märker det kanske inte alltid.
Jag beundrar dig för den du är. Du har en styrka i allt du gör, allt du säger.
Sist, när vi låg brevid varandra...nynnade jag några ord på Per Gessles "Tycker om när du tar på mig"
Även om texter inte stämmer in på allt, så finns de där meningana...de som betyder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0