Tusen TACK...


...för alla underbara kommentarer och alla tips jag fått, NI är guld värda!
Det är fantastiskt roligt att ni tittar in här och lämnar ett avtryck och även svarar på de frågor jag kan ställa i era bloggar =) Jag har fått många bra tips när det gäller min egen bloggsida, så snart blir det lite ändring!


Hur har ni haft det i helgen?


Min helg har varit, vad ska jag säga mer än att jag tillbringat den med Herr underbar!
Han tog med mig på ett dop på lördagen och jag passade såklart på att fotografera lill-tösen. Efterår var vi inbjudna till fika och DET kak-bodet mina vänner, det gick inte av för hackor! Det fanns så många olika sorter, i mängder, att räkningen av dem var bara ett faktum att det var omöjligt!
Gårdagen var magisk på många sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0