Längtan...

...kan vara jobbig, frustrerande, hjärtslitande!

Men kanske ändå oxå alldeles fantastisk och berikande? Tänk efter lite och känn på det, är det  så att det är så fruktansvärt som det känns, eller kan man vända lite på det?
Att längta efter någon, innebär ju faktiskt att det finns någon som betyder så otroligt mycket för dig, att du lägger ner en massa tid och energi på att ha den personen i tankarna. Du tänker förmodligen på den personen med en  massa blandade, men oerhörda känslor som dalar från huvudet till tårna och tillbaka igen. Upp och ner som en hiss som aldrig stannar! Du vill att tiden ska rinna förbi så fort, att längtan har kommit till den dagen då ni möts igen?
Jag längtar, det bara pirrar i hela kroppen och jag vet inte vart jag ska ta vägen, men jag måste säga att jag njuter oxå. Tänk att jag har en person i mitt liv, som jag vet jag snart ska träffa igen. En person som betyder så mycket, en som faktiskt fått mig att längta så oerhört...DET tycker jag är en gåva. Jag har hittat min alldeles egna stjärna som blinkar för mig, en alldeles egen måne som lyser under natten. Den slocknar inte, den blir bara starkare och starkare för varje dag!

Jag är tacksam <3


 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint skrivet :)

2011-02-16 @ 16:10:49
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0